30 dagars utmaning.
Publicerat den

Förlåt så ultra-super-extremt mycket! Jag har haft mycket att göra och helt enkelt glömt bort er! Förlåt! Jag har också förlorat min simsinspiration så jag kom på, varför inte göra en Sims 30 dagar utmaning? Eftersom jag tyckte alla andras var fööör stela gjorde jag en egen! Om ni vill får ni använda den ett krav är bara att länka mig och skriv att jag gjort den. 
 
1. Hur började du spela Sims?
2. Började du spela Sims 1, Sims 2 eller Sims 3? Vilket spel spelar du mest?
3. Vilket expansionspaket är din favorit?
4. Vilken familj som redan fanns i spelet är din favorit?
5. Vilken är din favorit sim?
6. Vilken stad i Sims 2/Sims 3 är din favorit?
7. Den fulaste simmen du gjort?
8. Den finaste bilden du tagit?
9. Sämsta expansionspaketet?
10. Vad du gillar med Sims?
11. Vad du ogillar med Sims?
12. Bild på dina sims spel?
13. Har du försökt dig på Legacy utmaningen? Hur långt kom du? Om du inte testat den, Hur många generationer har du klarat i en familj?
14. Om du fick bestämma hur ett framtida expansionspaket till Sims (Sims 1, 2, 3, du bestämmer vilket) Hur skulle det se ut? Vad skulle man få för nya möjligheter? Vad skulle det heta? 
15. Visa bild på familjen du spelar på mest!
16. Om du fick komma på 3 nya egenskaper, Vilka skulle det vara? Vilka nya möjligheter skulle man få?
17. Visa en bild på en Sim som har en fantastisk historia bakom sig.
18. Berätta om vilka fusk eller mods du använder, Använder du inga? Ge ett tips hur man tjänar Simdaler!
19. Vilken är din favorit nedladdning? Laddar du inte ned costum content? Visa bild på ditt favorit hår i spelet!
20. Berätta hur du spelar sims!
21. Vilken karriär i sims gillar du mest?
22. Visa en rolig bild från ditt spel!
23. Visa en bild på dig som Sim!
24. Det bästa och sämsta prylpaketet?
25. Din favoritlåt på simliska?
26. Den finaste simmen du gjort?
27. Berätta en rolig historia som hänt dig som rör ämnet Sims!
28. Har du haft ett bugg i ditt spel? Berätta om det! 
29. Det läskigaste som hänt dig i Sims?
30. Gillar du att köpa färdiga hus eller bygga och inreda själv?
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?