Dagens download tips - Pickypikachu
Publicerat den

Dagens nerladdningstips är den här simpla toppen från pickypikachu! Pickypikachu gör extremt fina kläder & hår och jag har laddat ner nästan alla hennes skapelser! Toppen används ofta i mitt spel kombinerat med ett par fina jeans eller shorts. Klicka HÄR för att ladda ner.



wdwjvfnj

Hej! Nu känner jag mig jävligt efterbliven, jag skulle ha läst allt, nu råkade jag ju ladda ner från TSR.. Har du nåt tips hur man får bort det? jag har virusskydd men,, ja.

Svar: oj, nu råkade detta bli månader sent.Det är osäkert att allt på hemsidan är virus MEN om du inte installerat det in i ditt spel än kan du bara slänga det i papperskorgen.
för övrigt, en erfarenhet jag hade härom dagen var att jag glömde bort mig och laddade ner en topp därifrån, bam, mitt sims vägrade starta och hade svart skärm. lugnt bara att jag bara var tvungen att avinstallera. usch på tsr.
Alex Laufeyson



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?