Varför jag inte bloggat på några dagar!
Publicerat den

1. Jag vet inte vad jag ska blogga om
2. Jag har ej haft internet
3. Jag har varit sjuk
4. Jag ska sova över hos en kompis idag till imorgon.
 
Ja, det är anledningar varför jag inte bloggat, Men, jag ska blogga mer nu, så nu vet ni det.
 



SimsMixy

Svar: Jag frågade om jag fick ha samma typsnitt, och hon svarade ja, så kanske det? Eller för att bredden på inläggen är lika stora, typ? Men din och spacesims är också väldigt lika xD

Svar: Aha, förlåt om jag lät otrevligt men ja, Designen är exakt, samma stil på headern, samma ställen på vissa saker i menyn osv, men snyggt vart din design iallafall. ^^Aha, spacesims? Hm, Jag vet inte varför våra är lika, kanske hon gillar min design. *host*
Alex Laufeyson



URL: http://simsmixy.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?